noimage_cir
Позивни центар

За решавање Ваших проблема сада је довољан један једини телефонски позив, СМС порука или приступ интернету. Јавно предузеће за комуналну инфраструктуру и услуге „Кикинда“ основало је Позивни центар са циљем да буде на услузи суграђанима и као такав Вам стоји на располагању 24 сата дневно.

• По цени локалног разговора можете пријавити проблем током 24 сата 365 дана годишње
• У најкраћем року дежурне службе ЈП „Кикинда“ излазе на терен
• У року од 48 сати добићете одговор о статусу решавања Вашег проблема

ЈП „Кикинда“, у циљу што ефикаснијег рада и боље комуникације са грађанима, успоставило је рад Позивног центра и основало групе које ће решавати комуналне проблеме и бринути о свим примедбама или похвалама рада Центра.

За комуналне проблеме грађани могу да нам се обрате на следећи начин:
• Лично, на адреси Иђошки пут бр. 4;
• Телефоном на број 422-760 на који се у току рада јављају оператери
• Путем позива или СМС поруке на бројеве телефона: 0230/422-760; 062/8844891; 062/8844888-радним данима од 7 до 15 сати; 062/8844888; 062/8844891-радним данима од 15 до 7 часова, викендом и празником
• Путем електронске поште на адресу: call.centar@jpkikinda.rs

Групе кој решавају проблеме:

1. Позивни цетар
2. Руководилац Сектора за водовод и канализацију
а. Шеф Службе водовода
б. Пословођа Одељења одржавања и изградње мреже
ц. Пословођа Одељења одржавања канализационе мреже
3. Руководилац Сектора управљања и одржавања јавних површина
4. Управник гробља

Врсте проблема:
– Водовод
– Канализација
– Погребне услуге
– Пијачне услуге
– Одржавање јавних површина