call_slusalica

Ефикасно и одговорно и у августу

Кварови на водоводној мрежи захтевају, због обезбеђења грађана водом, брзе интервенције у свако доба дана и ноћи.

Током августа, Call центру Јавног предузећа за комуналну инфраструктуру и услуге „Кикинда“ пријављен је 141 квар. Од тог броја, највише интервенција било је на водомерном шахту-81, затим на прикључку на водоводну мрежу-42, док је за проблеме на главном уличном воду интервенисано 18 пута, што је видно мање у односу на претходна два месеца када се највећи број кварова односио управо на уличну водоводну мрежу. Одељење постројења и мреже канализације ЈП „Кикинда“ ангажовано је у августу 8 пута за одгушење канализационе мреже.

Брзом интервенцијом радника Одељења- за хитне интервенције, мреже и баждарнице водовода и постројења и мреже канализације, сви евидентирани кварови отклоњени су у најкраћем могућем року у складу са пословањем Јавног предузећа за комуналну инфраструктуру и услуге „Кикинда“.

Дежурне службе ЈП „Кикинда“ потрудиће се да ефикасно и одговорно одговоре на проблеме свих корисника услуга у погледу непрекидног и уредног функционисања комуналних делатности.