[wpml_language_selector_widget]

Стижу хладни дани: Заштита водомера пред зимски период

ПОДЕЛИТЕ ВЕСТ НА ДРУШТВЕНИМ МРЕЖАМА

Подсећамо суграђане да је одржавање водомерних шахтова у надлежности потрошача, а како би водомери били сачувани током зиме и неометано мерили потрошњу воде, потребно их је адекватно заштитити.

Апелујемо на потрошаче да је неопходно да уочи предстојеће зиме заштите од смрзавања водомере и унутрашње водоводне инсталације у својим домаћинствима и тако избегну могућу нежељену штету.

До смрзавања водомера долази искључиво због неодговарајуће заштићеног водомера, те је обавеза власника прикључка да надокнади трошкове који ће евентуално настати због смрзавања водомера.

Уколико је водомер постављен плитко или у подрумским просторијама без прозора, потребно је преко водомера поставити неки термоизолациони материјал као што су даске, стиропор или слама. Завијање водомера у крпе не представља довољну заштиту.

Провером и утопљавањем водомера ако је то потребно, пре доласка оштре зиме потрошачи могу са мало пажње да себи умногоме смање могућност настанака већих кварова и непријатности као последице тих кварова.

Све уочене кварове око водомера потребно је пријавити Call centru ЈП „Кикинда“ на телефон 422-760062 88 44 891 или 062 88 44 888. Цена замене смрзнутог водомера износи на лицу места 2000 динара као аконтациони део уз признаницу, а остатак се одређује приликом сервисирања водомера и сагледавања стварног утрошка материјала и обично износи до 4000 динара за водомере пречника 13 мм и 20 мм, који су и најзаступљенији код потрошача из категорије индивидуалиних стамбених објеката.

Радници ЈП “Кикинда” ће у најкраћем могућем року да изађу и отклоне све кварове који су настали на делу водоводне мреже која је у надлежности предузећа