Previous
Next

POZIVNI CENTAR

Za rešavanje Vaših problema sada je dovoljan jedan jedini telefonski poziv, SMS poruka ili pristup internetu. Javno preduzeće za komunalnu infrastrukturu i usluge „Kikinda“ osnovalo je Pozivni centar sa ciljem da bude na usluzi sugrađanima i kao takav Vam stoji na raspolaganju 24 sata dnevno.

Po ceni lokalnog razgovora možete prijaviti problem tokom 24 sata 365 dana godišnje
U najkraćem roku dežurne službe JP „Kikinda“ izlaze na teren
U roku od 48 sati dobićete odgovor o statusu rešavanja Vašeg problema

JP „Kikinda“, u cilju što efikasnijeg rada i bolje komunikacije sa građanima, uspostavilo je rad Pozivnog centra i osnovalo grupe koje će rešavati komunalne probleme i brinuti o svim primedbama ili pohvalama rada Centra.

Za komunalne probleme građani mogu da nam se obrate na sledeći način:
• Lično, na adresi Iđoški put br. 4;
• Telefonom na broj 422-760 na koji se u toku rada javljaju operateri
• Putem poziva ili SMS poruke na brojeve telefona:

 0230/422-760; 062/8844891; 062/8844888 – radnim danima od 7 do 15 sati;

062/8844888; 062/8844891 – radnim danima od 15 do 7 časova, vikendom i praznikom

• Putem elektronske pošte na adresu: call.centar@jpkikinda.rs

Grupe koje rešavaju probleme

  • Pozivni centar
  • Rukovodilac Sektora za vodovod i kanalizaciju
    • Šef Službe vodovoda
    • Poslovođa Odeljenja održavanja i izgradnje mreže
    • Poslovođa Odeljenja održavanja kanalizacione mreže
  • Rukovodilac Sektora upravljanja i održavanja javnih površina
  • Upravnik groblja

Vrste problema

  • Vodovod
  • Kanalizacija
  • Pogrebne usluge
  • Pijačne usluge
  • Održavanje javnih površina