JP “Kikinda” – Obustava rada blagajne i rada sa strankama

PODELITE VEST NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Poštovani sugrađani,

Obaveštavamo Vas da je JP „Kikinda“ svoje poslovanje u uslovima pandemije virusa COVID-19 organizovalo tako da na najbolji način zaštiti svoje korisnike i zaposlene u preduzeću.

U cilju što bolje prevencije JP „Kikinda“ obustavlja dalji rad sa strankama u prostorijama službe Evidencije, obračuna i naplate na adresi Iđoški put broj 4.

Blagajna u centru, na adresi Trg srpskih dobrovoljaca 27 neće raditi do daljnjeg.

Reklamacije na račune za komunalne usluge možete podneti na jedan od sledećih načina:

  1. putem pošte na adresu:  JP „Kikinda“, Iđoški put 4, 23300 Kikinda
  2. elektronskim putem na adresu: komercijala@jpkikinda.rs
  3. putem telefona: 0230/422-509

Prijavu stanja vodomera možete izvršiti kao i do sada, putem telefona 0230/422-509 ili portala na zvaničnom sajtu našeg preduzeća OVDE. Uputstva za prijavu stanja vodomera navedena su na i na poleđini računa za komunalne usluge.

Zbog trenutne situacije pijaca takođe neće raditi.

Za sve informacije i eventualne kvarove na uslizi su brojevi Pozivnog centra JP “Kikinda” 0230/422-760, 062/88-44-891 i 062/88-44-888.

Preporuka je da se sahrane na Mokrinskom groblju obavljaju u krugu najuže porodice.

Hvala na razumevanju.

Kontakt pozivnog centra

Adresa: Iđoški put 4, Kikinda

Telefon: 0230/422-760

Elektronska pošta: call.centar@jpkikinda.rs

Prijavite se na mailing listu

Ne propustite ni jednu novu vest sa našeg sajta