Транспарентан и ефикасан рад пијаце

ПОДЕЛИТЕ ВЕСТ НА ДРУШТВЕНИМ МРЕЖАМА

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Да од квалитета пијачне услуге зависи квалитет комуналне услуге у граду, најбоље зна нови менаџмент Јавног предузећа за комуналну инфраструктуру и услуге „Кикинда“ који је озбиљно прионуо у реконструисање овог централног места окупљања великог броја суграђана и људи из региона.

Намера новог руководства да уведе ред, не само у изглед, већ и у само пословање, шаље јасну поруку какву пијацу могу да очекују грађани кикиндске општине.

Пијачни простор годинама уназад није реконструисан, запуштен је, тако да ће се новим планом пословања с једне стране унапредити услуга, а уједно и услови рада запослених. Пијаце могу да буду велики извор прихода за град. Због тога ће ЈП „Кикинда“ показати да реконструкција једне пијаце може да користи и граду и грађанима.

Повећана транспарентност и ефикасност Централне пијаце огледа се, између осталог, и у томе да је у првих месец дана по преузимању пословања, ЈП „Кикинда“ увело ред у наплаћивању пијачних услуга, јер су закупци велики број тезги годинама само фиктивно заузимали, а закупнина и дневна пијачарина им се нису наплаћивале. Проблем је решен тако што је закуп продужен или је тезга исељена. Такође, рачуни се сада свима испостављају, што код претходне пијачне управе није био случај.

Постављена је огласна табла на улазу у пијачни простор и Управну зраду, са које се цењени посетиоци и корисници услуга могу информисати о свему значајном за рад пијаце.

Хигијена која је до сада била резултат лошег рада, видно је побољшана, захваљујући ангажовању свих запослених, уз редован обилазак и опомињање продаваца да простор око тезги одржавају и остављају очишћен.

На пијаци сазнајемо најбољи начин на који можемо да се хранимо у датом тренутку, јер као што и сами знате “Ми смо оно што једемо!” Увођењем нове, сервисне, услуге сајта ЈП „Кикинда“-Пијачни барометар, грађани ће без одласка на пијацу моћи да се информишу о актуелним ценама воћа, поврћа и производа Млечне пијаце које ће бити редовно ажуриране.

Пијаце су огледало духа и начина живота једног друштва. Ту се упознају прави мештани, оригинални локалци, њихова култура, плодност одређене области, а за многе и прилика да размене коју реч са познаницима и синоним за место где могу пронаћи буквално све најнеопходније.

Баш због тог разноликог и широког миљеа, циљ руководства ЈП „Кикинда“ је да се, у борби за превласт на тржишту са супермаркетима и пласирању производа са њива овдашњих ратара, купци врате пијаци и традиционалној, али савременијој пијачној трговини.

Контакт позивног центра

Адреса: Иђошки пут 4, Кикинда

Телефон: 0230/422-760

Електронска пошта: call.centar@jpkikinda.rs

Пријавите се на маилинг листу

Не пропустите ни једну нову вест са нашег сајта