Успешно решени комунални проблеми током јуна

ПОДЕЛИТЕ ВЕСТ НА ДРУШТВЕНИМ МРЕЖАМА

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Call Centаr ЈП „Кикинда“ примио је током јуна више од 100 позива корисника наших услуга, од чега је највећи број комуналних проблема упућен Одељењу за хитне интервенције-59, Одељењу мреже и баждарнице водовода-50, а Одељењу постројења и мреже канализације-9. Од примљених 118 пријава, ЈП за комуналну инфраструктуру и услуге „Кикинда“ успешно је решило све комуналне проблеме потрошача.

У истом периоду остварен је и већи број непосредних контаката са корисницима услуга који се односе на пружање информација на питања наших потрошача и пријем и евиденцију кварова.

Грађани су се углавном жалили на проблеме изазване кваровима на уличној водоводној мрежи, мерној јединици (водомеру), као и на загушења фекалне канализације.

На основу проблема пријављених Call Centru, током јуна је приметан нестанак поклопаца са канализационих и водоводних шахтова-отуђено је пет са канализационих и два са водоводних шахтова, што је уредно пријављено Полицијској управи у Кикинди.

Чланови професионалног тима ЈП „Кикинда“ који су ангажовани за одржавање на терену, обавили су у јуну испирање водоводне мреже у Кикинди и свим насељеним местима општине-Мокрину, Сајану, Иђошу, Башаиду, Банатској Тополи, Накову, Банатском Велиом Селу, Новим Козарцима и Руском Селу.

Контакт позивног центра

Адреса: Иђошки пут 4, Кикинда

Телефон: 0230/422-760

Електронска пошта: call.centar@jpkikinda.rs

Пријавите се на маилинг листу

Не пропустите ни једну нову вест са нашег сајта