- 0800/333-660
- 0230/422-760
- 062/8844-891
- 062/8844-888
- info@jpkikinda.rs
[wpml_language_selector_widget]
[wpml_language_selector_widget]
Поштовани потрошачи,
ова страница је посвећена управо Вама. Желимо да Вам на једноставан и јасан начин пружимо све потребне информације о нашим услугама, као и могућност да лако решите сва питања или недоумице.
За све што се односи на обрачун и наплату услуга водоснабдевања и одвођења употребљених вода, али и за примедбе, сугестије, похвале или критике, на располагању Вам је Служба евиденције, обрачуна и наплате, која је доступна на адреси:
Иђошки пут број 4, Кикинда,
контакт телефон 0230/422-509
Мерење задовољства корисника и других заинтересованих страна спроводи се са циљем континуираног унапређења квалитета пружених услуга. Ради добијања што објективнијих података, молимо Вас да издвојите неколико минута и попуните кратку анкету.
Анкета је анонимна, а прикупљени подаци користиће се искључиво за анализу задовољства корисника и унапређење услуга испоруке воде и одвођења употребљених вода. Ваше мишљење нам је важно и омогућава нам да правовремено реагујемо, унапређујемо процесе и обезбедимо још квалитетније услуге за све кориснике.
Анкету можете попунити онлајн, кликом на АНКЕТНИ ЛИСТ или тако што ћете скинути образац и послати на нашу адресу ОВДЕ.
Анкетни лист за кориснике услуга
Стање водомера грађани у назначеном периоду могу пријавити путем нашег онлајн система, позивног центра или електронске поште, у складу са наведеним упутствима кликом на следећи линк:
Пријава квара на водоводној и канализационој мрежи може се извршити телефоном на бројеве 0230/422-760 и 062/884-48-91, као и електронским путем на адресу call.centar@jpkikinda.rs, сваким радним даном у периоду од 07 до 15 часова.
Након 15 часова, као и ван радних дана и празника, пријаве квара могу се обавити телефоном на бројеве 062/884-48-91.
Грађани рачуне за комуналне услуге могу платити на благајнама ЈП „Кикинда“ на адресама Иђошки пут 4 (управна зграда) и Војводе Путника 4 (пијаца).
Ваше рачуне за пружене услуге испоруке воде и одвођења употребљених вода можете платити на благајнама предузећа на два начина готовински или путем платних картица Dina, Visa Master, Maestro i Unionpay.
Служба гробља ЈП “Кикинда” која се налази на адреси Марка Краљевића бб такође нуди могућност плаћања погребних услуга како готовински, тако и путем платних картица.
Радно време благајни:
- благајна на адреси Иђошки пут број 4: радним данима од 07 до 15 часова
- благајна на адреси Војводе Путника број 4: радним данима од 07 до 15 часова, суботом од 8 до 12 часова.
Благајна Поштанске штедионице на адреси Светосавска број 43 (плаћање рачуна за пружене услуге испоруке воде и одвођења употребљених вода без провизије)
Радно време: радним данима 08 до 15 часова / суботом 08 до 13 часова
ЈП „Кикинда“ од сад нуди могућност достављања рачуна за пружене комуналне услуге електронским путем.
Уколико сте заинтересовани за пријем рачуна електронским путем, неопходно је да нам доставите Вашу e-mail адресу на један од следећих начина:
Рекламације прима и обрађује референт за рекламације. Рекламацију је могуће поднети лично у просторијама ЈП “Кикинда” на адреси Иђошки пут број 4 или слањем на маил komercijala@jpkikinda.rs
Одговор на рекламацију биће достављен у року од осам дана од пријема захтева, у складу са важећим процедурама и прописаним роковима.
Захтев за решавање рекламација – преузми
Уколико желите да извршите промену корисника у нашој матичној бази, потребно је да доставите следећу документацију:
Комплетирану документацију можете послати на имејл адресу: komercijala@jpkikinda.rs
Након пријема документације, надлежна служба ће Вас контактирати ради договора о изласку на терен и провере стања водомера.
Уколико постоји дуговање по предметном објекту, биће потребно да се дуг регулише пре закључења промене.
У случају да нисте у могућности да документацију пошаљете електронским путем, можете је доставити поштом или лично, на адресу: Иђошки пут 4, Кикинда.
Како је изградња водомерног шахта у обавези корисника (Одлука о јавном водоводу Скупшине града Кикинда), а да би и потрошачима и комуналном предузећу била олакшана процедура рада, али и јасно издефинисана права и обавезе, наводимо у овом тексту прописане димензије за израду водомерног шахта.
Он се поставља непосредно уз регулациону линију, а највише 3 метра увучено у парцелу. Поставља се тако да на правцу управном на цевовод нема препрека за израду прикључног места и водоводног прикључка. Димензије водомерног шахта су одређене пречником водомера, бројем водомера и припадајућом арматуром која се уграђује у водомерни шахт. Ако се на месту прикључка јављају високе подземне воде, водомерни шахт је потребно израдити у водонепропусној изведби. Водомер не сме бити у води. Најчешће коришћени водомери у домаћинствима су пречника до 30 mm, а шематски приказ водомерног шахта за водомере таквих димензија приказан је у наставку.
За све ближе информације и објашњења, грађани могу да се обрате директно ЈП „Кикинда“ на број телефона: 422-760 или да погледају
Правилник о техничким условима за прикључење на јавни водовод.
Ценовник изношења ретких фекалија
Ценовник услуга контролисања оверавања и поправке водомера